Vriend van Daniel - Reisverslag uit Enschede, Nederland van DanieldW - WaarBenJij.nu Vriend van Daniel - Reisverslag uit Enschede, Nederland van DanieldW - WaarBenJij.nu

Vriend van Daniel

24 December 2015 | Nederland, Enschede

Vandaag heeft de vriend van Daniel afscheid van Daniel en ons genomen. Zoals jullie weten zaten zij samen op de scooter op de avond van het ongeval. Daniels vriend mag de kerst thuis vieren en aanstaande maandag gaat hij verder revalideren in het Roessingh. Ben zooooooooooo blij voor hem en zijn ouders!
Hij heeft een lange weg te gaan, maar stap voor stap komt hij er wel!

Het afscheid tussen de jongens vond ik wel emotioneel. Daniel ligt in bed met zijn ogen dicht en zijn vriend begrijpt eigenlijk niet zo goed wat er aan de hand is met zijn vriend Daniel. Zijn vader lost het goed op, hij vertelt zijn zoon dat Daniel nog slaapt en dat hij binnenkort wel wakker wordt en ook naar het Roessingh komt, zodat ze samen beter kunnen worden.

We hebben veel gedeeld de afgelopen weken, onze angsten, ons verdriet en we hebben elkaar ook moed ingesproken. Op het moment dat het beter gaat met de jongens zullen we een afspraak maken en zoals op de afdeling IC al met elkaar afgesproken: zodra het kan krijgen beide jongens een schop onder hun kont van hun moeder! :)

Lieve vriend van Daniel en je ouders: ik wens jullie het allerbeste, zet 'm op, komt goed!

• 25 December 2015 - 07:50

Ellen, Ben, Bloem En Noa:

Lieverds, met al onze hoop en liefde denken wij aan jullie. In deze dagen gebeuren er soms wonderen en met al mijn moed probeer ik deze gedachte ook voor Daniël vast te houden. Hij zal ons wondertje zijn, daar ben ik van overtuigd omdat het gewoon niet anders kan!
    Onwijs dikke knuffels aan jullie allen en love you all. Xxxxx

• 25 December 2015 - 12:34

Oma En Opa Boris:

lieve schatten,zolang er nog niets definitief en zeker vaststaat is alles nog mogelijk.
    juist met deze dagen hopen wij op een wonder uit de hemel,zodat deze beide jongens nog
    een kans hebben,het zijn tenslotte nog kinderen.
    wij vertrouwen onze stoere kleinzoon dat hij als een echte de wit zal vechten om uit de coma
    te ontwaken.
    wij zijn als oudjes continu met de gedachten bij onze stoere bikkel daniel .
    ontvang hele dikke pakkerds van oma en opa boris,wij houden van jullie.

• 25 December 2015 - 23:47

Helene:

Kaarsje brand nog steeds, stap voor stap, keep the faith. Elke dag gebeurt er ergens een wondertje. Laat dit wondertje nu plaatsvinden. Xxx