Zusjes - Reisverslag uit Enschede, Nederland van DanieldW - WaarBenJij.nu Zusjes - Reisverslag uit Enschede, Nederland van DanieldW - WaarBenJij.nu

Zusjes

Blijf op de hoogte en volg

26 December 2015 | Nederland, Enschede

Vandaag wil ik melden dat ik ontzettend trots ben op mijn dochters!
Ik vind ze geweldig. Ze zijn ontzettend positief en geloven in hun grote broer. Daarnaast proberen ze hun leven weer op te pakken.
Dat is niet altijd even makkelijk.

Tijdens mijn verblijf in Tilburg logeren ze bij mijn broer en schoonzus. Daar hebben ze drie lieve nichtjes om mee te 'tutten' en is het een echt meidenhuis (mijn arme broer).

Ze hebben een eigen slaapkamer en draaien mee in het gezin. We hebben afgesproken dat ze in de weekenden in Tilburg kunnen komen en dat ik ze informeer over hun grote broer.

Lieve schatten, super te zien dat het goed met jullie gaat! Daj, hvj! XXX
Lieve broer en schoonzus: dank jullie wel!!!



  • 26 December 2015 - 19:09

    Flor:

    Zo lief van jouw broer en schoonzus, tussen 6 vrouwen haha ik wens hem veel sterkte, groetjes en kusjes voor iedereen.

  • 26 December 2015 - 20:36

    Diane:

    Lieve Enza,
    We doen het met liefde, dat weet je. We hopen dat Daniël gauw bij bewustzijn komt. Dan kunnen jullie weer snel samen zijn.
    Love you.

  • 26 December 2015 - 23:11

    Bianca:

    Lieve meiden zijn het ❤ Kun je wel zien van wie ze dat hebben

  • 26 December 2015 - 23:40

    Maria:

    Schatjes, echt om trots op te zijn ❤️❤️

  • 27 December 2015 - 08:54

    Mel:

    Wat een schatten ...en wat lief van je broer
    Sterkte

  • 27 December 2015 - 12:18

    Monique:

    Ja, wij vinden het ook klasse van de meiden hoe ze zich hier doorheen slaan! Top meiden! Super ook hoe ze opgevangen worden door Gaspare en Diane! Nu maar hopen, dat Daniël snel wakker wordt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 19 Dec. 2015
Verslag gelezen: 981
Totaal aantal bezoekers 36521

Voorgaande reizen:

19 December 2015 - 30 November -0001

Het begin in Leijpark

Landen bezocht: