Klaar voor carnaval - Reisverslag uit Enschede, Nederland van DanieldW - WaarBenJij.nu Klaar voor carnaval - Reisverslag uit Enschede, Nederland van DanieldW - WaarBenJij.nu

Klaar voor carnaval

Blijf op de hoogte en volg

23 December 2015 | Nederland, Enschede

Rolstoel is vandaag aangemeten, Daniel zit er goed in. Nieuw gips gekregen, heeft bijna anderhalf uur geduurd. Fysiotherapeut ook geweest. Daniel heeft aan de rand van zijn bed gezeten en verschillende oefeningen gedaan (van voor naar achter van links naar rechts en voor naar achter van links naar rechts! PS: denk dat Daniel klaar is voor het carnaval :) ).
Stimuleringssessie heeft ook plaatsgevonden, ga ik een volgende keer iets meer over vertellen, is nu nog te vroeg om er een mooi verhaal over te schrijven.

Al met al goede zorg, een dag die goed verliep.

Derde dag vandaag, hier in het Leypark. Een totaal andere wereld. Een wereld van kinderen/jongvolwassenen met NAH. Kunnen ze zonder canule al ademen, kunnen ze horen, knijpen in je handen, kunnen ze al zelfstandig hoesten en slikken, etc. Telkens weer de vraag of ze een beetje tot bewustzijn komen.

Ik heb een beetje een slechte dag (understatement). Geduld is nooit mijn sterkste kant geweest. Eerlijk gezegd: ben gewoon verdrietig!



  • 24 December 2015 - 00:23

    Flor:

    Enza natuurlijk heb je verdriet en slechte dagen en ja ongeduldig begrijp ik ook maar je doet het voor Daniel en je doet het goed, ik hoop dat je zo kan slapen, fijn om te lezen hoe snel ze alles daar aanpakken, lieve Enza ik denk aan jullie, dikke kus❤

  • 24 December 2015 - 09:35

    Maria:

    Ens, huil maar het is goed. Natuurlijk heb je verdriet. En, wat een geduld moet je hebben. Je doet het heel goed. Wat ik ook zo knap vind van je, dat je nog zo mooi kan schrijven. Elke dag lees ik ze met plezier. Heel veel sterkte met alles. P.S. Ik kan het lied "All I Want for Christmas"" ook niet meer horen. Ik wens ook maar een ding, Daniël. Hou vol!! Een hele grote knuffel van ons ❤️❤️

  • 24 December 2015 - 09:36

    Saskia:

    Lieve enza..natuurlijk ben je heel verdrietig ..het is je kind wat aan het vechten is voor zijn herstel..en dat doet je pijn om te zien ..maar ik weet zeker met zo een lieve moeder als jou naast hem komt het zeker goed..een lange weg samen te gaan maar met alle liefde en steun van al jullie naasten komen jullie deze moeilijke periode door!!!dikke knuffel van ons❤️❤️

  • 24 December 2015 - 16:43

    Bianca:

    Lieverd, logisch toch dat je verdrietig bent ... Ik vind het zó knap van je dat je uit alles wat er gebeurt iets positiefs weet te pakken. Voor iemand die normaal de touwtjes stevig in handen heeft en nu min of meer moet toekijken hoe een vreemde de touwtjes van jouw zoon voor een groot deel heeft overgenomen. Diep respect! Knuffels van ons viertjes ❤

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 19 Dec. 2015
Verslag gelezen: 747
Totaal aantal bezoekers 36524

Voorgaande reizen:

19 December 2015 - 30 November -0001

Het begin in Leijpark

Landen bezocht: