Overmorgen - Reisverslag uit Enschede, Nederland van DanieldW - WaarBenJij.nu Overmorgen - Reisverslag uit Enschede, Nederland van DanieldW - WaarBenJij.nu

Overmorgen

Blijf op de hoogte en volg

19 December 2015 | Nederland, Enschede

Maandag, 21 december vertrekken we naar Tilburg. Bijna 7 weken na het ongeluk op 3 november. Eindelijk, we gaan aan de slag.
Dit reisverslag wordt geen weergave van medische zaken, dat hebben we vanaf 3 november tot nu toe genoeg meegemaakt. Eerst op de Intensive care (4 weken) en daarna bijna 3 weken op de verpleegafdeling. Nee, ik ga het niet hebben over gebroken ribben, klaplongen, hersendruk, hoge hartslag en bloeddruk, te weinig zuurstof en de beademing.
Ben ook niet van plan een samenvatting te geven van wat artsen zeggen of welke behandeling er gaat volgen.
Dit reisverslag begint daadwerkelijk aanstaande maandag in het Leijpark in Tilburg, daar waar we elkaar de komende tijd weer gaan herkennen en ontmoeten.
Waar elke dag emoties zijn, we op de proef worden gesteld en waarvan je aan het eind van de dag weer kunt zeggen dat het de moeite waard is geweest.
Tot maandag!

  • 19 December 2015 - 23:10

    Flor:

    Daniel ik wens jouw veel succes, hard werken aan je herstel en niet opgeven! Laat maar zien wat jij kan kanjer, denk aan jou xxx

  • 19 December 2015 - 23:54

    Bianca:

    Ook wij wensen jou en je Mams heel veel succes! Laat zien wat voor doorzetter je bent! Je kunt het topper

  • 19 December 2015 - 23:55

    Saskia:

    Lieve enza en Daniël heel veel succes in Tilburg ..wij zullen veel aan jullie denken..ook voor de zusjes en Henk veel sterkte!!!

  • 20 December 2015 - 00:00

    Giuseppa:

    Daniel
    heel veel sterkte en kracht om door te zetten naar je herstel. Succes en kom op je kunt het. xxx
    ☺❤


  • 20 December 2015 - 10:55

    Maria:

    Daniel, wat kan ik zeggen.....op 4 november kregen wij het verschrikkelijke nieuws te horen. We kunnen het ons niet voorstellen hoe het voor je moeder en zussen moet zijn geweest. Geen zorgen, ze hebben heel veel steun van familie, vrienden, collega's ect. gekregen. Henk is zo lief geweest om een groepsapp te maken: "Daniel" Op deze wijze kregen we allemaal een update. Niet alleen over jouw, maar ook over Amier. We hebben nu het goede nieuws te horen gekregen dat jij naar Tilburg mag. Francesco, Nichole en ik gaan vanmiddag naar je moeder om haar, je zussen en Henk heel veel sterkte te wensen en kracht voor deze reis. Daniel we zullen elke avond een kaarsje voor je blijven branden tot we het goede nieuws te horen krijgen. Kom op je bent een vechter, een kanjer, werk aan je herstel en blijf vechten. Geef niet op. We denken aan je x x x


  • 20 December 2015 - 11:16

    Karin Bruins:

    Daniel en je familie.wij wensen jullie heel veel sterkte.

  • 20 December 2015 - 12:20

    Henk Knol :

    Lieve Daniel, waar een wil is, is een weg. Morgen maken de we de volgende stap, we gaan naar Tilburg! Daar ga jij de volgende stap maken. De wil heb je al getoond en toon je nog steeds. De weg is lang, maar die zullen we met zijn allen bewandelen. Waar die ook naar toe gaat, wij zijn aan jou zijde. Ik ben echt super trots op je, als ik al kijk hoe goed je het allemaal hebt gedaan en nog steeds elke dag doet. Komt goed Daniel, we moeten geduld hebben. Maar vanaf dag 1 heb ik er vertrouwen in gehad. Gewoon omdat ik zie hoe sterk jij bent. Je bent een bikkel en ik wil je laten weten dat ik zielsveel van je hou kerel. ❤ tot snel

  • 23 December 2015 - 01:01

    Carleyn Verweij:

    Lieve Daniël,

    Veel kan ik er niet over zeggen, maar als nichtje wens ik je het allerbeste, wetende dat je er wel zult komen. Want een sterke jongen die vroeger altijd in bomen klom kan dit overleven!
    Er gaat echter geen dag voorbij waarbij ik geen enkele seconde aan je denk. Vroeger altijd kattenkwaad uithalen en paaseieren zoeken in de tuin van opa en oma, helaas zagen we elkaar als neef en nichtje erg weinig. Ik wil je je ook hier kunnen vertellen dat ik geloof dat je dit aankunt en kunt doorstaan, Ik wens je heeeeeeel veel succes in Tilburg en hopen dat ze je daar beter kunnen helpen dan hier in Enschede. Het negatieve is dat we je niet kunnen opzoeken en je vertellen dat je het red in het echt. Ik vertrouw erop dat je dit zult doorstaan en je ouders en je zusjes natuurlijk ook, gaat geen dag voorbij dat hun ook niet aan je denken. Geef niet op want je kunt het! Ik hou van je lieve neef! En tot gauw strijder !
    Kuskus ❤️

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 19 Dec. 2015
Verslag gelezen: 1127
Totaal aantal bezoekers 36511

Voorgaande reizen:

19 December 2015 - 30 November -0001

Het begin in Leijpark

Landen bezocht: