Dagje Enschede - Reisverslag uit Enschede, Nederland van DanieldW - WaarBenJij.nu Dagje Enschede - Reisverslag uit Enschede, Nederland van DanieldW - WaarBenJij.nu

Dagje Enschede

Blijf op de hoogte en volg

27 December 2015 | Nederland, Enschede

Gelukkig, de K-dagen zijn voorbij. Ik ben gisteren een dagje in Enschede geweest en heb Daniel voor het eerst (sinds het ongeluk) een dagje niet gezien. En dat was heel erg moeilijk!!!
Ik ben voor mijn dochters, broer en schoonzus (en natuurlijk mijn nichtjes) en mijn ouders naar Enschede gekomen, tenslotte heb ik nog twee kinderen en familie die om mij geeft (en andersom).
Los van een aantal slik en traanmomenten vond ik het samen eten het meest moeilijke moment.
Mijn nichtje had een voorafje gemaakt, mijn moeder lasagna en tiramisu. Heerlijk allemaal, maar voor het eerst (en hoop voor het laatst) zonder Daniel.

Tja, en ik wist vanochtend niet hoe snel ik weer bij Daniel moest komen. Ik voel me in Enschede niet op mijn plek. Het is daar waar het allemaal niet goed ging, mis is gegaan. Daar waar we twee maal het bericht kregen dat we rekening moesten houden met het allerergste, dat ze nog niet wisten of ze verder zouden gaan met de behandeling.

Hier in Tilburg is het een omgeving waar gesproken wordt over revalidanten en in termen van ' als hij straks tot bewustzijn komt'. Termen waar ik mij aan vast houd en waar ik mijn kracht uit put. Hier in Tilburg is Daniel, mijn zoon.
Zo kwetsbaar, zo klein en zo lief.
@Anne en Lise, jullie snappen wel wat mama bedoeld en jullie weten dat ik zielsveel van jullie hou en dat ik jullie ook erg mis. Luv u, daj, hvj!!! Trots op jullie!!! X

De afgelopen dagen heb ik ook heel veel gedacht aan twee vriendinnen van mij. Beide hebben dit jaar hun zoon op jonge leeftijd verloren. De een in maart, de ander in oktober. Ik zie, ik voel hun pijn.
Lieve schatten, denk aan jullie! XXX

Gisteren ook heeeel even bij de vriend van Daniel geweest, tjonge, wat zag hij er goed uit. Ik heb begrepen dat hij al lekker in de rolstoel naar buiten is geweest en dat het hem goed doet weer thuis te zijn!

We beginnen morgen met de tweede week hier in het Leijpark, weer aan het werk voor Daniel. Ik heb het programma nog niet gezien, maar het wordt weer topsport. Ze houden de saturatie en de hartslag via apparatuur nog wel continue in de gaten, omdat dit niet altijd goed gaat. Gezien de inspanning tijdens de therapie is dit ook een goede zaak!

PS: voor degene die niet weet wat saturatie is: zuurstofgehalte in het bloed (dus geen motorclub!). Ja, ja, ik ben zeer slim aan het worden hier! :)

  • 27 December 2015 - 23:16

    Flor:

    Jij kan heel mooi woorden op papier zetten, ik voel met je mee, net zoals jij met mij, Enza je kan niet de hele tijd sterk zijn, je doet het allemaal zeer goed, volhouden en ik ben er voor je, dikke kus voor Daniel en jou daar in Tilburg xxx

  • 27 December 2015 - 23:22

    Saskia:

    je bent een sterke vrouw❤️❤️❤️❤️Denk aan je

  • 28 December 2015 - 11:07

    Monique:

    Goed van je, dat je even naar Enschede bent geweest! Ook even fijn voor je meiden!
    Het is fijn om jullie via deze weg te volgen. Houd moed meid! Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 19 Dec. 2015
Verslag gelezen: 1028
Totaal aantal bezoekers 36504

Voorgaande reizen:

19 December 2015 - 30 November -0001

Het begin in Leijpark

Landen bezocht: