Voorbereidingen - Reisverslag uit Enschede, Nederland van DanieldW - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Enschede, Nederland van DanieldW - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg

20 December 2015 | Nederland, Enschede

De voorbereidingen voor morgen zijn al dagen in volle gang. Eerst een lijstje gemaakt van alles wat ik mee wil nemen, zodat ik niets vergeet. Bij sommige dingen twijfelde ik wel een beetje. Moet ik de slippers en schoenen van Daniel meenemen? Is dat niet te optimistisch? Meenemen, niet meenemen, meenemen, pffff. Ik neem ze toch maar mee, wie weet.
Het liep vandaag ook even net iets anders dan verwacht. Daniel had weer een 'aanval' . Hevig transpireren en heel erg verkrampt. Morfine gekregen en toen ging het wel weer. We denken dat hij ergens pijn heeft gehad, maar zeker weten doen we het niet. Al met al uren op het ziekenhuis gezeten.

Morgenochtend meld ik mij om 7.30 uur in het ziekenhuis. Tussen 10.00 uur en 11.00 worden we verwacht in Tilburg. Ik rij mee in de ambulance en Daniels vader, zusjes en Henk vertrekken met twee auto's. Is handig, zodat een ieder vrij terug kan reizen naar Enschede.

Eindelijk, eindelijk naar Tilburg! Ik weet dat mijn verwachtingen hoog zijn, misschien moet ik achteraf concluderen TE hoog, maar dat maakt mij nu niet uit. Het geeft me hoop, kracht en moed. En als dat op dit moment zo is, dan is het zo!

Lieve Daniel, we gaan aan de slag, we geven alles, maar dan ook alles!!!
Wij komen hier uit!!! XXX.

  • 21 December 2015 - 09:45

    Gerrie:

    Yes jullie zullen nu wel bijna in Tilburg zijn..
    Hoop dat de rit goed is verlopen.
    Nu komen de dagen van hard knokken.
    Maar Daniel jij hebt ons nu al bewezen dat jij een echte vechter bent,we zijn super trots op jou.
    Elke dag zullen we je hier volgen op afstand maar in onze hart zijn we heel dicht bij jouw om je te steunen.
    Kom op gabbertje laat ze een poeppie ruiken daar..
    Enza,Lisse,Anne en Henk jullie zijn ook kanjers en we zijn ook zeker zeer trots op jullie.
    Niet vergeten het adres en kamernummer door te sturen zodat we kaartjes kunnen sturen om Daniel te steunen...
    LOVE YOU ALL....

  • 21 December 2015 - 12:00

    Flor:

    Zolang het jouw hoop, kracht en moed geeft is het goed Enza, ik wens jullie heel veel sterkte en succes, ik denk aan jullie xxx

  • 21 December 2015 - 17:46

    Imaani:

    Lieve moeder van daniel..
    Alles gaat goed komen met daniel
    Hij is eindelijk in tilburg en daar gaat hij een heel eind komen
    Ik denk aan jullie en we branden elke dag eer kaarsje voor hem van af dag 1
    Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht in tilburg
    Knuffel en groetjes imaani❤❤
    .

  • 21 December 2015 - 18:06

    Bianca:

    Aangekomen op de plek waarvan we hopen dat er vooruitgang geboekt wordt zodat ook Daniël een "box" gaat geven. Wij wensen jullie samen heel veel succes en weten dat jullie al je kracht en moed er in zullen steken. Kom op toppers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 19 Dec. 2015
Verslag gelezen: 550
Totaal aantal bezoekers 36497

Voorgaande reizen:

19 December 2015 - 30 November -0001

Het begin in Leijpark

Landen bezocht: